czwartek, 20 marca 2014

Memory time

Cześć ! Nie wiem jak Wy, ale ja już nie mogę się doczekać sezonu reprezentacyjnego. To taki niesamowity okres kiedy wszyscy fani się jednoczą i stajemy się jedną wielką siatkarską rodziną!:)

Pozwoliłam sobie powspominać, więc łapcie moje zdjęcia z zawodnikami z zeszłorocznego meczu otwierającego sezon. Było to dla mnie ogromne przeżycie, bo był to mój pierwszy mecz reprezentacji Polski. Chociaż to nie była jakaś ogromna hala, atmosfera była nieziemska, a emocji na boisku jak i poza nim nie brakowało! Miałam też okazję zamienić parę słów z siatkarzami, co mnie utwierdziło w przekonaniu, że są to mega sympatyczni i pozytywni ludzie :))

enjoy

Policzki wymalowane - gotowa na mecz!


Jedno z moich ulubionych:) z Andreą Anastasim

hmmm niewielka różnica wzrostu :P muszę przedstawiać ?


Reprezentacja Serbii ? TAK, poproszę ! Saša Starović i Uroš Kovačević

I ostatnie. Najlepsza i najbardziej szalona maskotka jaką drużyna może sobie wymarzyć ! :)

24 komentarze:

  1. też kocham siatkówkę ♥ jesteśmy razem :))
    http://wiu-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę, a wybierasz się w tym roku na MŚ ?? To będzie wydarzenie <3 ja już nie moge się doczekać :* Pozdrawiam Namiastka :)
    http://mystical0fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym, ale nie wiem czy uda mi się zdobyć bilety :P

      Usuń
    2. W łaśnie ja też się tego obawiam, ale będę walczyć :*

      Usuń
  3. Hehe, fajnie się spotkać z takimi osobami. zapraszam do mnie fa-bulous-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę! szczególnie tego drugiego zdjęcia, obecnie chyba najcenniejsze ze wszystkich... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. niezła przygoda :) to ostatnie jest świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super fotki,masz ochote na wspolna obserwacje ?
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te zdjęcia, jakie uśmiechy ;d http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. też się nie moge doczekać sezonu ! już niedługoo! :D
    powodzenia z blogiem, zapowiada się fajnie :) na pewno będę częściej odwiedzać

    OdpowiedzUsuń
  9. to musi być niesamowite spotkać ich wszystkich w jednym miejscu *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. spotkać ich wszystkich, porozmawiać, zdobyć autografy i wspólne zdjęcia - to moje marzenie, zazdroszczę! :) może kiedyś się spełni :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marzenia się spełniają ! sprawdzone info !

      Usuń
  11. Andrea i Piotrek ♥ czego chcieć więcej?! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłem tam ! Milicz 2013 :D wspomnienia... było, przepraszam za wyrażenie, ale zarąbiściee ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze, nie spodziewałam się, że znajdzie się tu ktoś kto też tam był :D

      Usuń
  13. Śliczne zdjęcia, ładny wygląd bloga :)
    neko-ayu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. very nice blog..
    I posted a new article on my blog www.raffaeledelmondo.com. I’d love to know your opinion! Kiss :)

    OdpowiedzUsuń