środa, 19 marca 2014

Nowe początki



 
Witajcie! Podjęłam się nowego wyzwania poprowadzenia bloga. Dlaczego? Mam nadzieję, że będzie to pewnego rodzaju nowa przygoda, nowe doświadczenie i obowiązek, który będzie też ode mnie samej wymagał pewniej organizacji w życiu codziennym. Jednak przede wszystkim chciałabym się podzielić tutaj swoimi zainteresowaniami, nowymi odkryciami i celami na przyszłość.





volleyball-dreamer.blogspot.com
to wbrew pozorom blog wielotematyczny. Będzie tu górowała głównie tematyka sportowa, a szczególnie siatkówka. Ta dyscyplina jest moją pasją, była w moim życiu od bardzo dawna, dlatego teraz chciałabym się nią dzielić tutaj. Będę starała się też dodawać posty o przeróżnych innych aspektach życia sportowca, jak i nastolatka.

Jestem bardzo podekscytowana swoją nową działalnością i mam nadzieję, że wytrwam tu jak najdłużej jednocześnie nie wprowadzając w stan znużenia moich czytelników ;)



                                                                     so... LET'S GET STARTED !!

20 komentarzy:

  1. siatkówka! już obserwuję! <3

    swiatwobiektywiecanona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Siatkówka! I to ja rozumiem.. Życzę powodzenia ;)
    Obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do mnie:
    http://jestem-varies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. a zdjęcia z meczów będą? ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. od dawna trenujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wliczając sks-ów i dodatkowych fakultetów w szkole + tego co sobie sama organizowałam, to tak na poważnie trenuję w klubie dopiero od 4 miesięcy:)

      Usuń
  5. cześć, zostałaś nominowana do zabawy LBA, zapraszam! :)
    http://przyjaciolki-i-ich-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog, będę tutaj częściej wpadać :) Oczywiście obserwuje fa-bulous-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Również będę częściej odwiedzać Twojego bloga:))

    OdpowiedzUsuń
  8. czyżby wszechobecna fascynacja siatkówką przez mś? :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiększ zdjęcia , będzie lepiej , ładna jesteś ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem za większymi zdjęciami, lepiej przegląda się bloga :)

      Usuń
    2. dziękuję za rady ! :)

      Usuń
  10. to Twoje zdjęcie jest piękne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. blog uczy wielu rzeczy, dobrze Ci idzie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! będę się starała, żeby szło jeszcze lepiej :D btw podoba mi się Twoja nazwa !

      Usuń
  12. Widzę, że będę jednym z nielicznych Twoich czytelników płci męskiej, ale życzę Ci, żeby było ich jeszcze więcej ! A ja na pewno będę zaglądał na Twojego bloga częściej - zapowiada się ciekawie. Uczyńmy siatkówkę sportem narodowym ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha czytelnicy płci przeciwnej też są tu mile widziani :D i dzięki !
      Siatkówka sportem narodowym !!

      Usuń
  13. Jak już mogłaś się domyślić z moich komentarzy z dalszych postów, bardzo mi się tu podoba ! Powodzenia w dalszej pracy !! :)

    OdpowiedzUsuń