środa, 26 marca 2014

Forma na lato


Cześć ! Wakacje tuż tuż, więc trzeba wziąć się za budowanie formy ! Chyba każda z nas chciałaby prezentować swoją fit sylwetkę na piasku :)
Co prawda sezon siatkówki plażowej zaczyna się wcześniej, ale przecież nie od razu Kraków zbudowano ! Trzeba wykazać się ciężką pracą i ogromną dawką cierpliwości, żeby osiągnąć efekty.

Osobiście wyznaczyłam sobie czas do końca maja. Wtedy gram swój pierwszy turniej siatkówki plażowej i chciałabym wyjść na boisko dumna z siebie, że osiągnęłam swój cel ;)



Ten post nie jest skierowany wyłącznie do tej siatkarskiej blogowej społeczności, ale do wszystkich, którzy chcieliby zmienić coś w swoim wyglądzie, lepiej się poczuć w swoim ciele.
BO NAJWAŻNIEJSZE TO PODOBAĆ SIĘ SAMEMU SOBIE ! :)))

Poniżej wybrałam kilka filmików (uznałam, że filmy są lepiej odbierane w takich tematach niż zwykłe artykuły ze zdjęciami) ćwiczeń na mięśnie brzucha, ud i pośladków, czyli to, co zazwyczaj przysparza nam najwięcej kompleksów. Mój wybór co do treningu jaki Wam pokazać padł na Mel B. Ćwiczę z nią już od dłuższego czasu i jestem bardzo zadowolona. Na początku każde z poleceń może się wydawać dla nas za ciężkie, ale pamiętajcie, żeby się nie poddawać! Tylko najtwardsi dochodzą do celu, a z każdym dniem będzie Wam coraz łatwiej. No to zaczynajmy!

Na początek coś na brzuch:

I przyszedł czas na dolne partie ciała: 



To tylko pół godziny dziennie, a jak to mówią "dla chcącego nic trudnego" :) Gdy już zaczniecie ćwiczyć pamiętajcie, że organizm potrzebuje też czas na regenerację. Inaczej dojdzie do przetrenowania, co nie wpływa korzystnie na nasze zdrowie. Aha ! No i pijcie dużo wody :)



Podejmujecie wyzwanie ?

A może już ćwiczycie ? Piszcie w komentarzach, chętnie poczytam o Waszych osiągnięciach i o ćwiczeniach jakie wykonujecie :)

30 komentarzy:

  1. Ja do lata pewnie nie zdążę wrócić do formy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo wysportowana, biorę udział w każdych zawodach i konkursach sportowych. Dla mojej szkoły zdobyłam ostatnio puchar w siatkówkę razem z moja drużyną, a ogólnie gdzieś z 8 pucharów ;D
    http://natalla-blog.blogspot.com

    POKLIKASZ U MNIE W LINKI SHEINSIDE.COM? PROSZĘ! BARDZO MI NA TYM ZALEŻY! PROSZĘ, TAKŻE O SZCZEROŚĆ GDYŻ STARAM SIĘ O WSPÓŁPRACĘ! nie założyłam bloga tylko dla współprac! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze powiedziane ! Najważniejsze to czuć się komfortowo we własnym ciele :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. wakacje nadchodzą, trzeba się wziąć w garść, dobrze piszesz :P
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Mel B ! jest super i daje wycisk :D

    OdpowiedzUsuń
  6. OJ ja cwicze ostro z mel b z chodakowska silownia total body i walking :) jestem bardzo aktywna :) masz ochote na obserwacje jesli tak to daj znac bedzie mi bardzo milo ,buziaki
    ps dziekuje za wizyte ,buziaki
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, ja już obserwuję ;)

      Usuń
    2. ja rowniez jako in&out blog bez fotki niestety :/ buziaki

      Usuń
  7. Oczywiście że ćwiczymy ! :D Sport to zdrowie rózne ćwiczenia , bieganie no i wf :)

    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ćwiczyłam z Mel B a jutro zaczynam rower, nie mogę się doczekać :)
    A Ciebie nominowałam do LBA u mnie, mam nadzieję, że weźmiesz udział! :)
    http://przez-pasje-do-serca.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog . :) Zapraszam do mnie . ;3 http://chcespelniacmarzenia.blogspot.com/ ; >

    OdpowiedzUsuń
  10. plażówka - coś co kocham <3 wakacje bez siatkówki na piasku to nie wakacje :D
    widać, że na maksa wkręciłaś się w siatkówkę, fajnie fajnie :)
    powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście. ^^ Trzeba nabrać formy na lato! W kwietniu zamierzam jeszcze wykupić sobie karnet na siłownię.
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. najważniejsza jest motywacja, później już jakoś samo idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. najtrudniej jest zacząć i się nie poddać na początku... ale też mi się marzy taki ładny kaloryfer na brzuchu :D
    a siatkarki plażowe ? aż zazdrość oglądać :P

    OdpowiedzUsuń
  14. w siatkówkę nie gram, ale nie mogę się już doczekać sezonu plażówki, tak żeby popatrzeć! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mel B jest świetna, a ćwiczenia z nią naprawdę dają rezultaty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oczywiście że podejmujemy wyzwanie! a te filmiki są o wiele lepsze od propozycji Chodakowskiej, która jest ostatnio strasznie popularna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ćwiczę na rowerze + standardowe ćwiczenia :)
    Kocham siatkówkę, mimo że niestety nie mam możliwości do grania, bo w okolicy nigdzie nie ma treningów. :(

    http://swiatwobiektywiecanona.blogspot.com/ zapraszam Cię do mnie, znajdziesz u mnie zdjęcia z meczów siatkówki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Również oberwuję :) Będe zagladać ty częściej, może zmotywuję sie do ćwiczeń ;)
    Pozdrawiam :)
    http://kornellie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja lubię swoje ciało mam idealną figurę przynajmniej tak mi sie wydaje :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak! MEL B to jest to! :) Ćwiczyłam z nią jakiś czas, ale niestety nie mam zbyt silnej woli :(:(:(
    Ale kto wiem, może znowu mnie natchnie :)

    Pozdrawiam,
    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  21. też mam taki zamiar, ciekawe co z tego wyjdzie :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Mel B rzadzi :))

    zapraszam do mnie! www.rosy--flowers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja juz ćwiczę :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ćwiczę od miesiąca i już widać efekty :)
    https://www.blogger.com/home

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja od 1 kwietnia zaczynam ćwiczyć <3

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ja jestem zbyt dużym leniem na ćwiczenia ;d

    poklikasz w link w ost. poście? daj znać, z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja zaczęłam ćwiczyć z Mel B, szybko się to zakończyło. Ale ponownie wracam do ćwiczeń:)
    /Świetny post! Moglabym Cię poprosić o poklikanie w linki w poście? Na pewno się odwdziecze:) Byłabym wdzięczna♥
    http://cukiereek33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń